Archibus je informační systém pro facility management a správu infrastruktury. Slouží také jako nástroj pro komunikaci s našimi klienty a jejich dokonalý přehled o aktuálním stavu a průběhu plnění objednaných služeb.

Archibus zdarma ke každému projektu.

U nás získáte základní verzi online systému Archibus zcela zdarma.

Archibus logo

Váš klíč k online správě budov.

Systém Archibus pro technickou správu budov aplikujeme a nadále rozvíjíme tak, aby zcela vyhověl individuálním potřebám našich zákazníků. Máme tým vlastních správců a helpdesk připravený pomoci 24/7.

Chcete si Archibus vyzkoušet?

Bezplatná zkušební verze funguje na počítači i na mobilu. Plná verze programu nabízí ještě více funkcí a rozšíření, které nejsou v demoverzi dostupné.

Archibus na různých zařízení

Funguje na počítači i mobilu.

Do systému Archibus lze přistupovat přes webové rozhraní z počítače, nebo nativní, uživatelsky jednoduché aplikace pro Android a iOS. Všechny platformy jsou pravidelně aktualizovány, bezpečné a umožňují plnou kontrolu nad řízením vašich požadavků.

Přehledný reporting.

Získáte automatické vyhodnocování dat ze systému v podobě grafů a databázových přehledů.
 

Příklady reportů

  • Počty požadavků a jejich hodnocení
  • Dodržení reakčních časů
  • Zpožděné pracovní požadavky
  • Výsledky provozních kontrol
  • Vyhodnocovací trendy pro přehledné sledování procesů v čase

Dispečink 24/7.

Máme vlastní kontrolní dispečink, jehož primárním úkolem je kontrola plnění zadaných požadavků a zrychlení sdílených informací. Dispečeři jsou plně obeznámeni se smluvními podmínkami zadavatele a jsou tak schopni adekvátně reagovat na jeho podněty.
 

S čím dispečink pomůže?

  • Kontrola plnění naplánovaných a vyžádaných prací pomocí automatických watcherů (hlídačů) systému Archibus, kontrola kvality plnění pomocí fotografií zadaných pracovníky v provozu
  • Zaškolování pracovníků provozu pomocí nejnovějších technologií s možností vzdáleného připojení na jejich vlastním zařízení (mobilní telefon, tablet, stanice)
  • Okamžitá reakce na požadavky zadavatele a dohled nad jejich plněním
  • Příjem telefonických informací, požadavků a jejich okamžitý přenos na naše provozní oddělení
  • Sledování počasí pro rychlou reakci během činností, které jsou na klimatických podmínkách závislé
  • Administrativní podpora
Zadávání požadavků pomocí QR kódů.

Nadstavba Workplace.

Vaše pracoviště opatříme QR kódy, které pracovníci skenují a jejich prostřednictvím dodávají do systému data (termín úklidu, informace o průchodu, fotografie před/po úklidu …). To usnadňuje reporting i kontrolu provedených prací.

líbí se Vám naše práce?

Pojďme spolupracovat.

Stačí vyplnit krátký formulář a rezervovat si termín nezávazného osobního, nebo online setkání.

Rezervovat schůzku